Koningkerk

OUDE KERK Wijkgemeente Martini

Bezoek website

Koningkerk 50 jaar

De Koningkerk bestaat vijftig jaar. Vijftig jaar kerk en vijftig jaar 'kerk in de buurt'. In de goede traditie van de Koningkerk vieren we ons jubileum samen met onze buurt en binnen onze kerkgemeente.programma vanaf 9 april tot 17 april. Het Kerk en Buurt programma van 9 en 10 programma is voorbij. Het was een geweldig feest. Nu komt het weekend van 16 en 17 april naderbij:

Kerk en gemeente

Maaltijd en open podium
Op zaterdag 16 april 2016 is er een gemeenschappelijke maaltijd voor allen die zich bij de Koningkerk betrokken voelen. De maaltijd zal worden afgewisseld met een open podium, optredens en samenzang. Een avond om niet te missen.

Reünie, viering en receptie
Voor zondagmiddag 17 april a.s. nodigen we iedereen uit die ooit betrokken was bij de gemeenschap van de Koningkerk. Er is van 13.00-18.00 uur volop gelegenheid voor ontmoeting, herinneringen delen en om meegebrachte foto's te laten zien. Om half drie is er een feestelijke Viering (oppas voor kleintjes aanwezig). Jij komt toch ook? Zegt het voort ...